Nova, Coor, Nyhetsbrev

Nova no 1

staffan ebenfelt

Jag lyfter på hatten

Vi har för första gången genomfört en miljögranskning av alla våra FM-leveranser enligt miljöverktyget Coor Green Services. Arbetet har varit omfattande och krävande, men också stimulerande och viktigt.

Läs mer
Mogna

Mogna kunder ser till helheten

Integrerade helhetslösningar är inte längre någonting som marknaden är nyfiken på, men inte köper. Det är ett etablerat begrepp som vinner mark i hela Norden.

Läs mer
greenservice

Coors gröna hjältar

Nu presenteras resultatet för från den första stora miljörevisionen. Ingen serviceleverantör i Sverige, inte ens i Europa, har en så ambitiös miljösäkring som Coor har i sin unika miljömärkning, Coor Green Services.

Läs mer
price

”Viktigt att leva som vi lär”

Den slutsatsen drar Skanska i Solna, vinnare av utmärkelsen ”Årets Miljöstjärna”. Priset delas ut av Coor Service Management och är ett nyinstiftat pris för att uppmärksamma höga miljöambitioner inom servicetjänster.

Läs mer
coor

Nu blir det ännu lättare att nå oss

Coor har utvecklat en ny generation serviceportaler, och lanserar också en ny mobilapplikation för iPhone och Android. Utvecklingsarbetet har baserats på nyckelorden interaktion, dialog, mobilitet och enkelhet.

Läs mer
karlkvist

Navet mellan ICA och Coor - serviceportalen

På ICA har man fattat ett beslut. I princip ska alla ärenden mellan serviceanvändare och Coor gå genom serviceportalen. Omständligt? Inte alls menar ICA, som ser stora fördelar med att ha all ärendehantering samlad på ett...

Läs mer
Klausen

Specialisten kommenterar

På Coor finns ledande kompetens inom många tjänsteområden. I detta inslag möter du Johan Klausen, expert på restaurangservice, som kommenterar larmet om förhöjda blyhalter i kaffe och te på jobbet.

Läs mer