Sök
  • Kontakt
  • Språk / Site

    Språk

    Våra siter

Effektiva och professionella receptionstjänster

Receptionen är det första era besökare möter. Rätt bemötande och attityd gör skillnad – det första intrycket ska spegla företagets önskade image och har stor påverkan på ert varumärke. Coor tar hand om hela er reception och säkerställer ett professionellt och serviceinriktat bemötande. Alla som kommer till ert kontor är våra gäster – kunder, medarbetare och leverantörer.

Kontorsservice och receptionstjänster | Coor

SÅ FÖRSTÅR VI ER

Receptionen är första intrycket

Receptionen är det första en besökare möter och det är ofta här de får sitt första intryck av företaget. Det handlar inte bara om rätt utseende på receptionen, utan framför allt om servicemedarbetarnas beteende och attityd.

Mottagandet av gäster till era lokaler måste fungera varje dag – även i tider av sjukdom, semester och oplanerade händelser. Och det tar tid att lära upp nya personer – varje företag har egna rutiner och system. En professionell receptionsservice höjer er service till nya nivåer.

COOR SKAPAR VÄRDE

Professionell och serviceinriktad reception

Coors vision är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi har lång erfarenhet och bred kompetens inom receptionstjänster – det är en av våra mest populära och uppskattade tjänster.

Receptionen fungerar vanligtvis som ett servicecenter för både besökare och medarbetare. När Coor tar hand om er receptionen är den alltid är bemannad av professionell och serviceinriktad personal. De är utbildade inom Coor Service School för att ge era besökare den allra bästa upplevelsen. Ett bra bemötande och rätt service gör stor skillnad!

Administrativa arbetsuppgifter som genomförs mer sporadiskt hanteras också ofta av receptionen.

VI TAR HELHETSANSVAR

Outsourca receptionen
Coor utgår alltid från varje kunds individuella behov när vi utformar lösningen för deras reception. Våra positiva och engagerade receptionister hjälper till med olika arbetsuppgifter som exempelvis:

  • Att välkomna personal, kunder och andra gäster.
  • Besöksmottagning och förvaring av bagage och ytterkläder.
  • Utlämning av biljetter och hantering av tidningar och broschyrer.
  • Beställning av taxi.
  • Information om vilka tjänster som finns att erbjuda på kontoret och om vart man kan vända sig internt för att få hjälp med olika frågor.
  • Kuvertering och andra enklare administrativa arbetsuppgifter.
  • Beställa catering och fika samt anordna enklare events.

Hög servicenivå med servicecenter

För större kunder driver Coor ofta interna servicecenter som ett komplement till receptionen. Här kan våra kunders medarbetare får hjälp, göra felanmälningar eller förnya sitt ID-kort. Vi hanterar nycklar, parkeringstillstånd och lånetelefoner, hjälper till med kopiering och mycket mer.