• Kontakt
  • Språk / Site

    Språk

    Våra siter

Affärsdriven säljare

Ansök

Sundsvall

Är du en affärsdriven säljare som bygger starka och förtroendefulla relationer och som vill vara med på Coors fortsatta framgång? Då har vi rätt utmaning för dig!
Vi söker nu en driven, lösningsorienterad och Sundsvallsbaserad regionsäljare till vårt säljteam. Du får möjlighet att leda spännande säljprojekt i en stimulerande miljö och vara en central roll för Coors fortsatta tillväxt i Norra Sverige.

Om rollen
Tjänsten innebär att skapa attraktiva tjänstelösningar till nya kunder där du arbetar proaktivt för att utveckla affärsförslag utifrån kundens behov. Du skapar dig kännedom om vår marknad, bygger relationer och bearbetar nya potentiella kunder. Som säljare tillhör du ett ambitiöst säljteam om sju personer som alla arbetar med tillväxt och nya affärer. Teamet är geografiskt spritt med teammedlemmar i Malmö, Göteborg, Stockholm, Sundsvall och Umeå. Din arbetsplats är på Coors Sundsvallskontor på Heffners Allé 52 och du rapporterar till försäljningschefen.
Exempel på arbetsuppgifter:

  • Lokal kartläggning och nätverkande
  • Boka och genomföra kundbesök
  • Skapa anbud/offerter och besvara inkommande förfrågningar
  • Presentera anbud/offerter samt förhandla med kunder
  • Lämna över affärer till linjeorganisationen

Vår kandidat
Vi ser att du har relevant akademisk bakgrund och minst 5 års erfarenhet av tjänsteförsäljning inom B2B. Det är en fördel om du har erfarenhet av vår bransch, Facility Management liksom att svara på upphandlingar & förfrågningar. Vi söker dig som motiveras av att nå mål, som tar dig an uppgifter med stort engagemang och som har förmåga att skapa förtroendefulla relationer. Flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Personliga egenskaper
Som säljare har du förmåga att hantera olika typer av människor och situationer. Du arbetar självständigt i din region men kommer även ha mycket kontakt med övriga i säljteamet. Förutom att du är både lyhörd och pålitlig har du ett prestigelöst och lösningsorienterat förhållningssätt. För att trivas hos oss är du en positiv person med hög energi som har nära till skratt men också är professionell i ditt sätt att vara.  Vi ser att du är en person som vågar ifrågasätta på ett behagligt och förtroendeingivande sätt.
Du kommer att ha en självständig roll där du får en stor möjlighet till påverkan, både internt och externt. Du får möjlighet att själv planera din tid och kan även arbeta hemifrån vid behov.

Stämmer detta in på dig? 

Vi erbjuder
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal med avtalspension, tjänstebil, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. 

På Coor arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten. För dig som nyanställd har vi ett introduktions- och utbildningsprogram för att du ska få en bra start på din nya arbetsplats. 

Kontaktuppgifter och övrig information
För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Henrik Lindström på telefonnummer 010-559 71 00. Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2021 av Karriärföretagen.

Ansök