• Kontakt
  • Språk / Site

    Språk

    Våra siter

HR-administratör

Ansök

Stockholm

Är du en person som trivs med omväxlande arbetsuppgifter och vill vara med att fortsätta utveckla Coors HR-administrativa arbete i en snabbt växande organisation? Vill du dessutom hjälpa till att stötta i frågor kring Coors tidsystem Quinyx?  Då är det här en roll för dig!

Du kommer tillsammans med mycket professionella kollegor i HR-admin.gruppen arbeta med on-boarding/anställning, personalförändringar, avslut mm. Parallellt med detta kommer du att ha något/några egna ansvarsområden inom det HR-administrativa området, samt arbeta i olika HR-projekt. Arbetet innebär mycket kontakter med chefer och medarbetare inom företaget.

Utöver detta kommer du tillsammans med vår superuser i Quinyx vara ett stöd för verksamheten i att administrera, förvalta och utveckla användandet av vårt koncerngemensamma tidrapporteringssystem Quinyx.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har flera års erfarenhet av HR-administrativt arbete alternativt arbete som lönekonsult och som nu vill bredda och utveckla dig inom HR-området. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med Quinyx eller liknande tid-/schemaläggningssystem. Du är väl förtrogen med grundläggande arbetsrätt och kollektivavtal på LO-området. Det är meriterande om du har erfarenhet av Aditros HR-/lönesystemsportfölj.

Vi söker dig som har en mycket god administrativ förmåga - strukturerad, noggrann och samtidigt effektiv. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, en hög servicekänsla och en hög egen drivkraft. Du har också en god förmåga att arbeta självständigt och prioritera dina arbetsuppgifter, samtidigt som du är en stark lagspelare och trivs i en miljö med snabb förändringstakt.

Du har gymnasiekompetens, god generell kunskap kring administrativa it-system och behärskar Office-paketet mycket väl.

Placeringsorten är Kista, drygft 20 minuter med T-bana från Stockholms C. 

Vill du veta mer om den här rollen, tveka inte att höra av dig till Tobias Hultman, 010-55 951 35. Kallelse till intervjuer kommer att ske i augusti, men vi tar gärna emot din ansökan omgående.

Vi erbjuder

Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas.

Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en bra start på din nya arbetsplats. Vi erbjuder avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.

 

Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2021 av Karriärföretagen.

Ansök