• Kontakt
  • Språk / Site

    Språk

    Våra siter

Teknisk kundtjänst till Coor på Karolinska Universitetssjukhuset, Solna

Ansök

Solna

Är du flexibel och ansvarstagande med ett genuint intresse att ge god service i en teknisk miljö? Är du dessutom lösningsfokuserad och lyhörd för kundens behov? Då är detta ett spännande jobb för dig! 

Coor har fått förtroendet från många företag och organisationer att vara deras första kontaktyta. Vi hjälper både offentliga organisationer och privata företag och är oerhört stolta över det vi gör. Det har gjort företaget till svenska mästare i telefoni. 

Om rollen 
Inom rollen teknisk kundtjänst kommer du att ge service till personalen på Karolinska Universitetssjukhuset och dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar bland annat:

  • Ta emot och hantera felanmälningar samt beställningar gällande telefoni och larm 
  • Programmera telefoner och larm 
  • Teknisk support av personsökarsystem, larm och telefoni 
  • Administrera och underhålla system för köhantering bland annat i CC-Bridge lösning 
  • Programmering av SIM-kort 

Du kommer delvis att arbeta i ett team med andra kundtjänstmedarbetare och ha en mycket självgående roll med egna ansvarsområden. Tjänsten är en heltidsanställning på visstid tom 2022-06-30 med möjlig övergång till en tillsvidareanställning och arbetstiderna är mån-fre 7.30-16.15. 

Personliga egenskaper 
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med människor i fokus och är både nyfiken och lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga.

Tempot kan stundvis vara högt, men du triggas av att arbeta effektivt och har förmågan att bibehålla en god struktur genom att prioritera dina arbetsuppgifter. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Din kommunikation är god i både tal och skrift. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda.  

Vår kandidat 
Detta är en roll för dig som har godkända slutbetyg från gymnasiet eller motsvarande, gärna med en teknisk inriktning. Du har några års erfarenhet från helpdesk eller firstline support med teknisk inriktning eller liknande tjänst. Rollen ställer krav på att du är en van systemanvändare då vi dagligen arbetar i flera system som t.ex Locum, Telia business och Avaia. Vidare krävs också kunskap om telefoni på en avancerad nivå. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du är en mycket van datoranvändare som lätt sätter dig in i nya system. Självklart har du en teknisk nyfikenhet och kunskap samt ett genuint intresse för service. Målet är att ge vår kund en snabb och effektiv service i kombination av ett trevligt och professionellt bemötande. 

Stämmer detta in på dig? 

Vi erbjuder 
Som kundtjänstmedarbetare på Coor får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor. 

Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter att utvecklas inom flera områden.  

Kontaktuppgifter och övrig information 
Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.

För mer information vänligen kontakta Eva Hägglund på 010-559 55 48. 

 

 

Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2021 av Karriärföretagen.

Ansök