En bra serviceleverantör måste ligga i framkant av utvecklingen. Det är nödvändigt för att kunna förstå kundernas utmaningar och att komma med lösningar som bidrar till deras framgång.
Läs merMed flexibla arbetssätt och nya hjälpmedel närmar vi oss tredje generationens kontor. I dag är inte frågan om eget rum eller öppet kontorslandskap den mest relevanta, nu börjar processen med frågan: hur använder vi våra...
Läs merPå Coor märker man av ett ökat intresse för nya sätt att se på arbetsmetoder, arbetsplatser och hur de utnyttjas. Ett exempel är Ericsson, som har börjat införa en ny slags arbetsplats, Multiflexoffice.
Läs merCoor i Danmark har ett mycket gott samarbete med den svenska ambassaden i Köpenhamn. Sedan tre avtalsperioder har man fungerat som leverantör till Statens fastighetsverk för det löpande fastighetsunderhållet av ambassaden.
Läs merFör femte året i rad har Coor genomfört en undersökning* om marknadens syn på outsourcing av servicetjänster – i dag och i framtiden. Genom åren har intresset för servicetjänster stadigt ökat, vilket även är fallet i år.
Läs merFör Coors många miljömedvetna kunder är ett aktivt miljöförbättringsarbete en självklarhet. Under många år har Coor byggt upp en stor kompetens och testat olika lösningar och koncept som reducerar den påverkan som...
Läs merSkanskas Malmökontor har genom ett aktivt miljöarbete blivit en av branschens mest attraktiva arbetsplatser. Något som belönades med Skanskas eget miljöpris förra året, då Malmökontoret även blev ett EU-märkt miljökontor.
Läs merFör många företag blir frågan om långsiktig hållbarhet allt viktigare. Bland Coors kunder märks detta tydligt, inte minst inom miljöområdet. Men varför är miljöfrågan så viktig? På vilket sätt arbetar företagen med miljön,...
Läs mer