Coor telefoni får utmärkelsen Trygg Kundkontakt

Coor telefoni får utmärkelsen Trygg Kundkontakt

Telefoniverksamheten i Coor har fått utmärkelsen av branschföreningen Kontakta. Utmärkelsen betyder att Coor följer föreningens stadgar, svensk lagstiftning, gällande praxis och god sed i kontakter med konsumenter och i verksamheten i allmänhet.  

Kontakta har tagit fram märkningen Trygg Kundkontakt för etiska kundkontakter. Den ska vägleda konsumenterna till företag som arbetar med seriös kundservice och/eller telefonförsäljning. Endast medlemsföretag som lever upp till Kontaktas samtliga villkor som får märkningen Trygg Kundkontakt.

- Vi är stolta över att få utmärkelsen Trygg Kundkontakt, säger kontraktschef Johan Classon, Coor telefoni. Vi är ett seriöst företag som tar våra uppdrag på stort allvar och vi välkomnar den årliga granskningen som genomförs av Kontakta. Utmärkelsen är en kvalitetsstämpel på att vi sköter verksamheten på ett professionellt sätt och att vi erbjuder god arbetsmiljö och hanterar vår personal bra.

 

Mer information, pressbilder etc finns på www.coor.com. För ytterligare information, kontakta:

Johan Classon
Kontraktschef, Coor telefoni 
+46 10 559 51 62 
johan.classon@coor.com

Jonathan Stenvall 
Försäljning, Coor telefoni 
+46 10 559 51 50  
jonathan.stenvall@coor.com

Sofie Schough 
Kommunikationschef, Coor i Sverige 
+46 10 559 59 83 
sofie.schough@coor.com