Frågor och svar om fakturor

Här har vi samlat frågor och svar kring fakturering på Coor.

Tjänster inom fastighetsservice | Coor

Är du kund till Coor och har fakturafrågor?

Kontakta alltid ”vår referens” som ska framgå på din faktura. Saknas information om "vår referens", eller om du har övriga frågor som inte rör innehållet på fakturan, kan du vända dig till kundreskontra: customer.se@coor.com.

Har du frågor om mottagen fakturapåminnelse?

Har du frågor om en fakturapåminnelse du mottagit, kontakta alltid "vår referens" som ska framgå på fakturan. Saknas referens kan du höra av dig till kundreskontra på customer.se@coor.com.

Är du leverantör till Coor och har fakturafrågor?

Här hittar du mer information om fakturering till Coor. Har du fakturafrågor kan du alltid vända dig till vår ekonomiavdelning för leverantörer på vendor.se@coor.com. Är du osäker på vilket Coor-bolag du ska skicka faktura till kan du få hjälp av din kontaktperson på Coor.

Vilken e-post skickar jag min faktura till?

Som leverantör har du möjlighet att skicka dina fakturor till Coor som pdf-fil via mejl. Notera att du mejlar din pdf-fil till olika mejladresser beroende till vilket Coor-bolag du ska skicka till. Se de olika mejladresserna och läs mer här.

Är du osäker på vilket Coor-bolag du ska fakturera?

På Coor har vi flera olika faktureringsadresser och bolag. Om du är osäker på vilket bolag du ska vända dig till kan du alltid vända dig till din kontaktperson på Coor. Här hittar du våra olika Coor-bolag och adresser.

Har du frågor om skickad fakturapåminnelse?

Är du leverantör till Coor och vill skicka en betalningspåminnelse till oss eller fråga om status på en faktura, kontakta leverantörsreskontra på vendor.se@coor.com.