Sök
  • Kontakt
  • Språk / Site

    Språk

    Våra siter

The CX Challenge

Hur kan vi skapa bättre serviceupplevelser som leder till gladare, hälsosammare och mer välmående arbetsmiljöer i Norden? Detta var frågan som tände årets innovationsutmaning, "The CX Challenge". I innovationsutmaningen pitchar Coor-anställda från alla de nordiska länderna sin mest lovande innovation för en jury och kan potentiellt få såddfinansiering för att ta idén vidare.

Påskyndat av pandemi och teknologi genomgår arbetsplatser just nu en dramatisk omvandling. Många företag undrar hur deras framtida arbetsplatser kommer att se ut, och kännas, samt i förlängningen: vilka tjänster som behövs för att denna vision ska bli verklighet.

CX Challenge genererade mer än 300 idéer, och fem av de mest lovande av dessa valdes ut för att utvecklas vidare. Allt detta kulminerade i ett avslutande event som påminner om Draknästet. Coor bjöd in vår kund Christian Göttsche från PostNord, innovationsexperten Lisa Lindström och en av våra styrelseledamöter och senior vice president från Storebrand, Heidi Skaaret, att tillsammans med oss ​​utvärdera idéerna och ge feedback på alla pitcher.

På Coor tycker vi om att säga att förändring ligger i vårt DNA. Att ständigt arbeta med att förbättra våra tjänsteupplevelser genom innovation är en stor del av vår kultur och det är just detta vi nu drar nytta av. Vi tar oss inte bara an att driva branschen framåt – vi älskar att göra det. CX Challenge är ett av sätten vi förnyar FM-branschen på.

Hur arbetar Coor med innovation? ➝