Certifierad och professionell kundtjänst
Med Coors prisbelönta kundtjänst ökar vi er tillgänglighet och kundservicenivå. Vi erbjuder professionella medarbetare, korta svarstider och modern teknik. Med oss missar ni varken kunddialoger eller affärsmöjligheter.
Kontakta oss
SÅ FÖRSTÅR VI SITUATIONEN
Ökade krav på kundservice
Undersökningar visar att vanliga kundklagomål inom kundtjänst är långa kötider, bortkopplade samtal och låg expertkunskap. Kunder värderar idag upplevelsen av företaget lika mycket som en produkt eller tjänst. Dagens kunder är också mer pålästa när de kontaktar ett bolag och förväntar sig snabba, konkreta svar via olika kanaler och med attraktiva öppettider.
Allt fler bolag väljer att outsourca kundtjänsten. Vanliga anledningar är att tekniken är omodern eller att resurser saknas vid många samtal och stor belastning.


COOR SKAPAR VÄRDE
En komplett och modern kundtjänst
Coor är en ledande aktör i Sverige inom kundtjänst och kundservice. Vi erbjuder en komplett kundtjänst med den senaste tekniken för outsourcing kundtjänst inom både telefoniservice och digitala kanaler. Dygnet runt och året om för bästa kundservice till era kunder. På plats hos er eller på distans.
Certifierad och prisbelönt kundtjänst
Vårt stora callcenter i Borlänge är kvalitetscertifierad enligt branschföreningen Kontaktas märkning "Trygg Kundkontakt". Den innebär professionell kundservice och en bra personalpolitik. Vi är även stolta över att vi vid ett flertal tillfällen vunnit SM i telefoni.
Smidig systemintegrering och realtidsdata
Vår telefoniplattform kan smidigt integreras med era system för unik tillgång till realtidsdata om er personals närvaro och hänvisningar i realtid. Andra exempel på smarta lösningar är den virtuella tjänsten chatbot och BankID-verifiering.
VI TAR HELHETSANSVAR
Heltäckande lösningar inom kundtjänst
Coor erbjuder färdiga paket och kundanpassade lösningar inom kundservice. Vi bemannar efter önskad kundservicenivå utifrån antal samtal per dag, önskade öppettider inom telefoni och digitala kanaler. Välj mellan fast och rörlig prismodell. Vi fångar upp affärsmöjligheter som förmedlas vidare.
Några exempel på vad vi kan hjälpa till med:
telefoniservice
Vi avlasterar er med svarsservice, vidarekopplingar och förmedlar meddelanden även via sms och e-post.
Sociala kanaler & chatt
Vi erbjuder även kundservice via digitala kanaler som e-post, Facebook, Instagram, LinkedIn och chatt.
hänvisar till hemsidan
Vi minskar onödiga vidarekopplingar av samtal när våra agenter guidar era kunder till rätt information på hemsidan.
VIRTUELL KUNDSERVICE
Med den virtuella kundtjänstlösningen chatbot får era kunder svar direkt på enklare frågor. Chatbot fungerar som ett filter och kan förmedla vidare de personer som inte fick svar till personlig kundtjänst.
Nyfiken på larm- och krishantering?
Uppdrag & projekt
Vi hjälper till med både enkla och komplexa uppdrag inom kundservice från exempelvis ordermottagning, intresse- och felanmälningar till BankID-verifiering, produktsupport och projektledning.
utvecklig från första stund
Ständig utveckling av medarbetare, processer och system
Vi arbetar löpande med att kvalitetssäkra och utveckla våra processer, system och kundkanaler. Alla våra agenter är utbildade inom Coor Service School för ett proffsigt kundbemötande. Vår personal får vidareutbildningar, coachning och kompetensutveckling.
Inom Coor arbetar vi alltid med den senaste tekniken för att vara en komplett leverantör inom svarstjänst och kundtjänst. Några exempel på smarta lösningar är mjukvaruapplikationen för virtuell kundtjänst, så kallad chatbot, bank-ID legitimering och en smidig integration till våra kunders system för tillgång till realtidsdata om närvaro.

Vi ger era kunder den bästa upplevelsen!
Coor förbättrar er tillgänglighet och kundservicenivå.
Jobba hos oss
Dags för nya utmaningar? Och en trygg anställning?
Här finns alla lediga jobb hos Coor ➝

Jonathan Stenvall
Affärsutvecklare Kundtjänst