Certifierad och professionell kundtjänst

Med Coors prisbelönta kundtjänst ökar vi er tillgänglighet och kundservicenivå. Vi erbjuder professionella medarbetare, korta svarstider och modern teknik. Med oss missar ni varken kunddialoger eller affärsmöjligheter.

Kontakta oss
Coors telefontjänster | Coor

SÅ FÖRSTÅR VI SITUATIONEN

Ökade krav på kundservice

Undersökningar visar att vanliga kundklagomål inom kundtjänst är långa kötider, bortkopplade samtal och låg expertkunskap. Kunder värderar idag upplevelsen av företaget lika mycket som en produkt eller tjänst. Dagens kunder är också mer pålästa när de kontaktar ett bolag och förväntar sig snabba, konkreta svar via olika kanaler och med attraktiva öppettider.

Allt fler bolag väljer att outsourca kundtjänsten. Vanliga anledningar är att tekniken är omodern eller att resurser saknas vid många samtal och stor belastning.

Kundtjänst medarbetare | Coor
Kundtjänstmedarbetare pratar i telefon | Coor

COOR SKAPAR VÄRDE

En komplett och modern kundtjänst

Coor är en ledande aktör i Sverige inom kundtjänst och kundservice. Vi erbjuder en komplett kundtjänst med den senaste tekniken för outsourcing kundtjänst inom både telefoniservice och digitala kanaler. Dygnet runt och året om för bästa kundservice till era kunder. På plats hos er eller på distans.

Certifierad och prisbelönt kundtjänst
Vårt stora callcenter i Borlänge är kvalitetscertifierad enligt branschföreningen Kontaktas märkning "Trygg Kundkontakt". Den innebär professionell kundservice och en bra personalpolitik. Vi är även stolta över att vi vid ett flertal tillfällen vunnit SM i telefoni.

Smidig systemintegrering och realtidsdata 
Vår telefoniplattform kan smidigt integreras med era system för unik tillgång till realtidsdata om er personals närvaro och hänvisningar i realtid. Andra exempel på smarta lösningar är den virtuella tjänsten chatbot och BankID-verifiering.

VI TAR HELHETSANSVAR

Heltäckande lösningar inom kundtjänst

Coor erbjuder färdiga paket och kundanpassade lösningar inom kundservice. Vi bemannar efter önskad kundservicenivå utifrån antal samtal per dag, önskade öppettider inom telefoni och digitala kanaler. Välj mellan fast och rörlig prismodell. Vi fångar upp affärsmöjligheter som förmedlas vidare. 

Några exempel på vad vi kan hjälpa till med:

utvecklig från första stund

Ständig utveckling av medarbetare, processer och system

Vi arbetar löpande med att kvalitetssäkra och utveckla våra processer, system och kundkanaler. Alla våra agenter är utbildade inom Coor Service School för ett proffsigt kundbemötande. Vår personal får vidareutbildningar, coachning och kompetensutveckling. 

Inom Coor arbetar vi alltid med den senaste tekniken för att vara en komplett leverantör inom svarstjänst och kundtjänst. Några exempel på smarta lösningar är mjukvaruapplikationen för virtuell kundtjänst, så kallad chatbot, bank-ID legitimering och en smidig integration till våra kunders system för tillgång till realtidsdata om närvaro.

Vad behöver din organisation för smart service?

Kontakta oss