Frågor och svar för dig som är kund
Här har vi samlat frågor och svar till dig som är kund hos oss.

Du är alltid välkommen att ringa oss på:
010-559 50 00
Har du frågor gällande din leverans?
Alla våra kunder har en kontaktperson på Coor som du i första hand bör vända dig till vid frågor gällande vår leverans eller vill felanmäla ett ärende. Om du är osäker kan du alltid få hjälp av vår huvudväxel: 010-559 50 00.
Vill du göra beställningar, kompletteringar eller leveransändringar?
Din kontaktperson på Coor hjälper dig gärna när du önskar göra en beställning, komplettering eller ändring av nuvarande leverans. Om du är osäker på vem som är din kontaktperson kan du alltid få hjälp av vår huvudväxel: 010-559 50 00.
Vill du felanmäla ett ärende?
Alla våra kunder har en kontaktperson på Coor som du i första hand bör vända dig till vid frågor gällande vår leverans eller vill felanmäla ett ärende. Om du är osäker på vem hos oss du ska vända dig till kan du alltid få hjälp av vår huvudväxel: 010-559 50 00.
Har du fakturafrågor?
Kontakta alltid ”vår referens” som ska framgå på din faktura. Saknas information om "vår referens", eller om du har övriga frågor som inte rör innehållet på fakturan, kan du vända dig till kundreskontra: customer.se@coor.com.
Har du frågor om ditt avtal med Coor?
Vid avtalsfrågor bör du i första hand ta kontakt med din dedikerade kontaktperson hos oss.
Om du inte vet vem som är din kontaktperson kan du alltid få hjälp av vår huvudväxel: 010-559 50 00.
Frågor, felanmälningar och beställningar
Du som är kund till Coor bör ha fått instruktioner om hur du ska felanmäla ett ärende till oss. Om du är osäker kan du alltid få hjälp av vår huvudväxel: 010-559 50 00
